Selasa, 14 Jun 2011

Hafiz AF7 ...very outspoken ?

Ingat lagi tak kat hafiz AF 7? Ala yang sekarang ni tengah glamour dengan lagu Awan Nano Nano Nano tuh ...Ha da ingat dah ...ni aku just nak share jer la dari pandangan mata aku ni ...bila aku tengok twitter dia ..aku rasa macam kadang- kadang ayat yang dia guna kan tu mcm agak kasar sket ...samaada aku ni yang over sensitif ker ape aku pun tak pasti la kan .Mungkin dia bergurau jer ker ..aku pun tak pasti ...so korang nilai la sendiri yer .




Sdp sgt ke suara si hunnymadu ni smpai berduet ngn anuar zain?or just syok sndri je?

Pungkoq ayahanda panas tgk KL Gangster..lpk la ayahanda.mkn cili mmg rse pedas.xnk pedas jgn la order haf chicken with extra hot!




 boo..hotfm xrelevant.radio umno.masuk la sinar fm.abg jem I folo!!


Pekida sound yusuf haslam woo!ape igt pekida je ke ada ayahanda bonda bagai?piiraahh.

 elok sgt la tu buat loji nuklear.loji taik yg sedia ada pn xtermaintain,ada hati nk wat loji nuklear.

Cabinet's trip to Kazakhtan is a big fat liar!Oh Najib.sgt bodohlah anda ini!its our money u moron!
7 Jun via UberSocialFavorite Retweet Reply

ok la ...mungkin dia hanya nak menyatakan ketidak puasan hati dia ...tapi twitter ni kan suma orang leh baca kecuali dia set kan private, sekurang-kurangnye guna la bahasa yang agak sopan ke. ...Tapi yang pelik nye  tak de pulak dia kena kecam macam fizz fairuz hari tu ...pelik gak ...


1 ulasan:

  1. dekkk... tu bukan twitter hafiz af7.. ntah sapa punya tuh.. twitter die hanya satu @Hafizsuip

    lain kali sila siasat dulu sebelum buat sebarang spekulasi ek.. makcehhh...

    BalasPadam