Selasa, 9 Ogos 2011

Bau-Bauan

Boring la ..tak tau da nk buat ape ..so update jer la blog yg da senyap sekian lama ni ..
hari ni aku juz nak share ngn sume org pasal peberet perfume aku ..bau yg aku soka dan agak sedap jugak la klu org lain bau .bukan bau keti ok ..ahaks ..

1)

ni perfume peberet ..walaupun ramai org guna..tp aku soka sgt dgn bau yer yg ala-ala simple gitu ..tak la bau semerbak sgt ..bau ye fresh ..dan selesa utk hidung aku nih ..



ni perfume yang aku soka jugak ..bau yer seakan-akan sm gak cuma bau epal yer lebih menyerlah ...tak melekit sgt ..tau soft sgt ..tak strong sgt ...adoi ape punya explanation da.....senang gi bau sendiri la kat mn2 kaunter


perghh.....perfume ni bau yer mmg la tersgt la besh ..da lm rasanya aku stop guna perfume ni ..sejak kawin rsnyer coz asben aku tak suka ..dia kt mcm bau makanan ...hihihhi..mmg pun bau yer manis melekit gitu ...


ni body mist ni aku rs majoriti pompuan suka kot ...ramai yg beli bau ni ..jd dek kerana itulah aku hanya guna kdg2 jer..sbbnye nnt jln sket bau sm jer ngn bau aku ..kah kah ..



next perfume yg aku guna ni dan tidak diteruskan lg kerana keadaan ekonomi yg tidak mengizinkan..muhahahahaha..mahal kot ..lg pun aku ni jenis yg suka beli mcm2 jenis perfume ..pastu tukar hari-hari..mau ...:)


next perfume ni ..aku sendiri pun tak paham nape aku belh tergerak hati nak beli perfume ni ..bau yer amatlah menusuk ke kalbu ..keras sgt ..tp masa try tu mcm ok jer..klu nk guna pun kena spray sket jer..dan perfume ni ada lagi smpai skung walaupun aku juz beli yg 50ml shj .



ni perfume ni aku dpt ms hantaran kahwin dulu ...en.asben yg pilih bau ni ..bau yer ok la ..tp bau yer more to ladies sket ..bukan bau yg mcm buahan segar yg aku soka ..bau yer lebih bunga -bungaan sket ...soft jer ...da abis da pun ..tinggai botol jer..en.asben sila la beli lg yer ..


escada pacific paradise aku rs perfume mcm dah takde jer skung...sbbnye aku pun mmg da lm tak beli ..saki bake jer yg tinggal ..tapi bau yer mmg pacific giler ah ..hahhahah sedap jgk nih




hihihihi ..this 2 VS body mist ni aku beli pun masa musim teringin nk pakai tp skung ni dok tersadai jer ..biasanyer pakai bila lepas mandi mlm jer ..bau yer pun tak la besh mn ..so ..so jer ...







ok la ..rs nyer cukup la tulis psl perfume or bau-bauan yg aku soka nih ...walaupun ada lg tp rsner klu letak sume pun kompim org mls nk baca sbb panjang sgt ... hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan