Rabu, 10 Ogos 2011

persediaan raya ker ??

Pejam celik pejam celik dah masuk hari ke 11 pun kita berposa ..cepat nye masa berlalu . dah hampir separuh ramadhan dah pun ..n aku lagsung tak ready pun utk syawal ..tak tahu kenapa sejak kahwin ni persediaan nak raya ni mcm tak penting lgsg bg aku ..adakah kerana????hahahaha..soalan tidak dpt diteruskan kerana jwpan yang akan diberikan bisa mengguris sesetengah pihak ...muhahahahaha..tapi kalau org tanya apa yg aku nk buat utk raya ni ...1st thing aku nak order almari yang baru ..sebab aku dah tak larat nk lipat baju .rs mcm nk gantung jer suma baju2 yg ada ...

2nd aku nak bilik yang besar dan juga satu bilik asing untuk azfar ..sebabnya bilik skung ni da mcm tin sardin ..banyak sgt benda ..suma bnda kat dalam bilik tido tu ..menan azfar la ..khemah azfar la ..huh..fening

3rd aku nk cat bilik tido aku dgn warna hijau lembut + kuning air ...+ biru cair ...rasa mcm warna-warna tu mendamaikan ...

4th  aku nk ubah kedukan barang-barang dlm bilik tdo aku tuh ..nak buat susunan semula ..dan aku nk tambah closet supaya suma brg2 dlm bilik tu tersusun dgn kemas dan teratur ...

5th aku nk tukar langsir bilik , nak beli kangsir yg trendy sket ...

6th aku nak pindah dok umah sendiri huwaaaaaaaaaaaaaa...klu perasan dari atas sampai la bwh sumanye aku ubah dlam bilik tdo aku jer ..sbbnya aku tumpang dok kat umah metua jer...so kawasan aku hanya lah bilik tdo aku jer la ...

:-( .....sob ..sob ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan